Bloggpaus

Hej!
 
Som ni (antagligen) har märkt har jag tappat suget att blogga den sista tiden. Därför tänker jag sluta blogga en tid framöver. Om det kommer något superspännande och något som jag verkligen känner att jag måste berätta så kommer jag göra det, men förvänta er inte att det kommer inlägg med jämna mellanrum. Med det sagt vill jag önska alla en bra söndag och att ni har det bra!
 
Bjuder på några av de senaste bilderna från instagram. 

Jag köttade 6.5 km på 40 min, 

Jag och min kära lillebror

Sista dagen på jullovet, glad ändå!

Efter första dagen i skolan var det dags för plugg, prov två dagar senare. Inte lika glad längre! 

Var och gymmade i Rissne

Random egobild

Åkte till Kallhäll i fredags och firade min klasskompis Rebecca som fyllde 18! 
Frukt- och filmmys igår med Rebecka (nej inte samma). 
 
SIMMA LUGNT KÄRA VÄNNER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0