18 barre!!!!

Heej!
 
Som många redan vet så är det min födelsedag idag och den har än så länge varit väldigt bra! Jag vaknade upp bredvid min prins (ja, jag har pojkvän och nej jag har inte skrivit det på bloggen men kände att det var lite onödigt då alla som läser min blogg har mig på facebook, tror jag, för så många är det ju inte som läser här). Vi åkte till skolan och där var det brännboll och kubb med hela SP i en timme och sedan var dagen slut. 
 
Nu är jag hemma och ska vila upp mig lite för ikväll ska jag och hela familjen in till stan och äta på någon restaurang. Jag har inte fått veta vilken än men jag litar på att det blir någon bra. 
 
Hoppas att ni har det lika bra som jag har, särskilt idag för solen skiner, sommaren än nära och blommorna blommar. Vare sig man vill tro det eller inte så är livet faktiskt ganska underbart! ♥
 
Det var bröllop på Gotland förra helgen, 1 juni och så här såg jag ut. 
Var och kollade på min bästa vän som tog STUDENTEN! GRATTIS EMELIE!! :D
 
Puss på er! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0